در حاشیه
بازاریابی محتوا (۲ ساعت ویدیو)

بازاریابی محتوا (۲ ساعت ویدیو)

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟

وقتی محتوایی را رایگان به اشتراک می‌گذارید، به خود اجازه می‌دهید تا در ذهن خوانندگان اعتمادسازی کنید. به هر حال، شما نکات و اطلاعاتی را، به رایگان در اختیار مخاطبان می‌گذارید. پس چرا به شما اعتماد نکنند؟ اینجا، درباره اینکه Content Marketing یا بازاریابی محتوا چیست و چگونه می‌توان از مزایای آن بهره برد، بحث خواهد شد.


بازاریابی محتوا


در این نوع از بازاریابی، کسب‌‌وکار یا شخص می‌کوشد تا با به‌ اشتراک گذاری مطالب آموزشی، سرگرم کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان خدمتی ارائه دهد.

نتیجه‌ی این کار می‌تواند در تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایل‌اند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این بازاریابی محتوا، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آن‌ها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آن‌ها در این میان، خرید از ما باشد.



«هدف از بازاریابی محتوا، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب با نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع از بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ٔ آن.»

در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوا تردید داشتند؛ اما تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. اینجا، به شما نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید برند خود را تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید؛ تا روابط میان خود و مشتری را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

نظرات بسته شده است.